Aby váš vůz byl v bezpečí
Svůj vůz můžete nechat parkovat jen tak na ulici nebo schovat do garáže. Ovšem je tu ještě jedna možnost, která v sobě kombinuje výhody obou způsobu parkování.
Aby váš vůz byl v bezpečí
Pro mnoho mužů je jejich vozidlo skoro stejně tak důležité jako jejich rodina. Starají se o něj, pravidelně mu vyměňují olej a voskují ho. A potom ho nechají jen tak stát na ulici, kde se na něm může vyřádit lecjaký chuligán nebo ho může pořádně poničit krupobití. Ideální je tak pořídit si garáž. Ty ale nejsou vůbec laciné, zvláště pak ve větších městech, kde je tento druh potřeby ještě vyšší než v menších obcích. Můžete si ji postavit u domu, pokud nebydlíte v bytě, ale to jsou také docela velké výdaje, a navíc budete muset hodně běhat po stavebním úřadě, což vás také příliš neposilní na duchu.
Chcete-li se vyhnout tomu, aby vaše vozidlo bylo při parkování v nebezpečí, nemáte zbytečné peníze na garáž a zároveň jste majitelem rodinného domku se zahradou, můžete uvažovat nad přístřeškem na auto. Ten je v některých ohledech ještě výhodnější než garáž.
Jednoduchá stavba
Obecně se garáž považuje za nejlepší parkování pro jakékoliv auto a je to asi i pravda. V garáži se vám vůz sám nepoškodí, kdežto, když stojí venku, může se na něm negativním způsobem podepsat jak počasí, tak i lidský faktor. Přístřešky nejsou v tomto ohledu tak dokonalé. Nabízejí hlavně úkryt přes rozmary počasí, zvláště pak před deštěm, kroupami nebo sněhovou nadílkou. Kdo však bude chtít váš vůz poškodit, může, jelikož tyto konstrukce obvykle nemají žádné stěny, a tudíž nefungují jako obrana před lidmi. Na druhou stranu ale umožňují cirkulaci větru, což v konečném důsledku znamená primárně velmi rychle a přírodní vysušování podvozku a dalších částí. To snižuje možnost koroze.
Dřevo i kov
Přístřešky na auto se vyrábějí nejčastěji ze dřeva, respektive z kovu v podobě oceli nebo hliníku. Obě varianty mají svá pro i proti. Dřevo vypadá příjemněji na pohled, ale zase je potřeba se o něj čas od času postarat, jinak se začne deformovat. A to nechcete.