Máme auto!


Takže když je pak člověk chvíli bez něj, je jako bezruký. Proto se stará, aby měl co nejdříve nový vůz a aby tento, pokud možno jezdil na vodu, nebo na vzduch. Jenže, bohužel, tak daleko ještě nejsme. Takový motor ještě nebyl vynalezen. Nebo byl, ale vědci a vlády nám to zamlčely na příkaz ropných společností. Nesmějte se, tato teorie není zase tak hloupá, jak vypadá. Něco podobného už nám historie vyzradila. My tedy sice nemáme auto na vodu, ale levnější pohon než klasický benzín existuje. My zde nebudeme probírat spoustu variant, ale povíme si hned, že jde o naftu, která se, jak známo vyrábí rafinací surové ropy.

auto s dieselem

Dále pokračovat nebudeme, protože bychom se museli pustit do výrazu jako je krakování, nebo hydrotrating a to není pro náš článek vůbec potřeba. My se budeme věnovat jen autě a dieselovým motorům. Protože je nafta ještě stále lacinější než benzín, lidé rádi kupují auta na tento pohon. Není se co divit, dá se ušetřit hodně peněz. Jenže, a to byl nebyl člověk, aby si to nezkomplikoval, se do ní přidává další tekutina. Ti kdož mají naftové motory vědí, že se jedná o AdBlue a že je to sice laciné a lehce sehnatelné, ale otravné a občas to způsobuje také poruchy. Což jistě nikdo nechce.

výfuk u auta

K tomu patří také SCR systém Vypnuti-scr-dpf. Celé to dohromady přináší různé drobnější nebo také velké problémy v provozu. Jistě, účel těchto věcí je velmi chvályhodný, ale výsledek bohužel neodpovídá vynaložené námaze. Proto je spousta lidí, tedy samozřejmě řidičů, kteří by tento celý systém nejraději poslali do pekla ke všem čertům. A na radu kamarádů či někoho jiného se pokusí systém vyřadit, aby je už konečně neotravoval. Tento pokus ve velké většině případů končí tím, že už auto nenastartujete. A jste v tom až po uši. Udělali jste chybu. NIKDY se o tuto operaci nepokoušejte sami, ale povolejte odborníky kliknutím a odkaz v tomto článku.

4/5 - (1 vote)

You may also like...